Friday, February 19, 2010

Suprise dari Tok & Chu...



Wah, hari ni haru btol... ngah lepak2 ngan Widad depan computer, tetiba ader org bg salam... Ingatkan org jual brg, riso la jugak, Papa dah la xder, out station ke Sabah... Aku nih plak rajin melayan orang, ari tuh dah kena marah teruk ngan Papa, so serik sesangat nak jawap salam org.... Nasib la tergerak ati nak bukak pintu, kalu tak, Papa selalu pesan, wat derk jer... bawak anak masuk bilik, duk diam2...

Nak dijadikan cerita, 27/2 nih orang nak psg aircond nak datang, so aku pun kemas la bilik utama tuh, bawak kuar aper yg x patut & simpan spare part keta papa yg terbiar kat ruang tamu nih... Kelam kabut la bilik tuh, semalam baru sapu separuh, Widad kacau terus aku berhenti.. Baju2 aku longgok bertambun ats katil, sebab kononnyer nak ngemas sekali gus, tp aku lupa yg aku sekarang nih mudah letih!! aduii... malunyer den kat Pak Mertua den... Heeeeheeeheee...

2 comments:

azham azhar said...

hehe..sape yg dtg kak long?

mrs izah azli said...

abah ngan azmal... terkijut gler, dah la pakai suar pendek jer... huargh.. huargh.. huargh..