Friday, February 12, 2010

Jalan2 1 Malaysia..

Napa eh tajuk mcm tuh, sbb jalan dalam Malaysia jer, hehehe... sajer nak bawak Widad, seronok sangat2 dia, terjerit2 biler nampak binatang, memang enjoy walaupun meletihkan aku... Sebab kebanyakan masa Widad nak dukung dengan aku jer, lebih2 lagih sekarang nih, dah la aku makin memboyot... Hehe...
Kami masuk ikut pintu B, buat kawan2 yang berniat nak pergi, harga tiket rm20 seorang, kanak2 bawah 3 thn free... kena tunjuk KP, kalu x charge lain... So bermula dari aquarium, tengok fish besar2 & tua (hahah!)... yg kami cari2 gajah & zirafah, rupanyer ada kat depan sekali... tak sempat habis tawaf, & amatlah keciwa bila sampai2 dekat gajah & zirafah, Widad dah tdo, dah x sedo aper dah pun... terpukang dlm stroller... isk isk isk...


Kata orang & maybe fakta buku, kanak2 mencipta memory bermula bila berumur 3 tahun, yer ker? Tp Widad sekarang nih kalu nampak baju zoo dia, riuh nak pakai, ingat kah dia? Seronoknyer kalu dia ingat........

Tuh dia, Widad lentok last sekali!

1 comment:

azham said...

wa...widad dh pegi zoo...aunty pieya xpnah g zoo ngra lagi...hehehe