Friday, February 12, 2010

Al-kisah Aidilfitri 2009

Wah, lama nyer x update... Nih pun poyo jer baru nak update, tuh pun sebab nak balik kuantan dah, nak bersalin lagih.. Kua kua kua... Maklumlah bulan depan dah 7 bulan, suri rumah sepenuh masa mcm aku nih, nak wat per lagih, balik kampung ajer la... pasrah sebab masih tak diizinkan bekerja... So yg nak di update nih pun cerita dia kebelakangla skit yer, flashback memori aku, kua kua kua!


Bertolak ke Kuantan sehari sebelum raya, kami bertolak kul 5.00pg, ingatkan dah x jam highway ataupun we expect blom start lah jam nyer, pas jer tol gombak, maaakk aaaiiii... tuh dia punyer la jam, 4 jam kami dlm keta hanya utk sampai ker simpang Bentong.. benti genting sempah nak subuh pun, punya la toilet, sampai kul 8 duk beratuq lagih, jd kawasan hutan janda baik jd toiletku... kua kua kua...


Sehari sebelum raya, birthday papa, so mak ngan adik aku wat la kek buah, sajer nak wat potong2, sebenarnyer kek tuh utk dijamu di pagi raya... hehe, wat kenangan 27 thn still potong kek, nih tradisi family aku...


Aidilfitri seronok la jugak, sbb taun nih raya kat Kuantan, 1st time sebagai satu family, dah ada Widad, aku la sonok sekali, rasa mcm aku la plak yg kutip duit raya.. Hehe... tp sayang, x last long, sbb raya ke-2 dah balik K.L, papa keja.... uwaaaa.!

Muka2 gumbira untuk tontonan semua, hehe...

No comments: