Sunday, July 12, 2009

Sajian buat Widad?

Last check up Widad ari tuh, nurse personally suggest Widad diberi makanan, so cuba2 la jugak since Widad nih susah nak gain weight, maklum lah time lahir ari tuh kurus kering orgnyer... So mula2 letak nestum dlm botol, tp tuh lama dah aku cuba, time 4 bln nak ker 5 bln, sebab masa tuh check up naik 200gm jer, susu pun terpaksa campur nak gemukkan Widad punya pasal! Naik la skit, 400 gm plak kali nih. So sekarang Widad dah 5 bln, try bg makanan pejal la plak, hehe princess in training la katakan, although nurse dah suruh aku suapkan bubur nasik... x berani lg sbb Widad x penah try makanan pejal... So nestum Honey Wheat dia tuh aku buatkan pejal, let's see what happen?

jenG jeNg jEng!

1st time, nyomotnyer anak mama nih..!

erm... excited btol dia!

As nurse suggest, try la biskut & roti kalu dia nak, so balik dr checkup cepat2 aku blikan biskut baby, cari yg buatan Malaysia punya, yer la mesti diorg guna food regulations kita, sijil halal kita, tp xder la... jpe yg tulisan melayu, so bli jer la... balik2 tgk bawah pack manufacturer Singapore la plak... isk isk isk... so next episode aku nak share gambar Widad mkn biskut plak =).

No comments: