Thursday, September 17, 2009

Ramadhan Trip to Ipoh & Selamat Hari Raya!!

Wah rata2 blogger dah buat entry ucapan hari raya, aku la banyak ketinggalan gara2 tenet & computer kat umah nih yg sll hang, bengangnyerrrr... Nih pun baru tergeliat2 nak letak entry aktiviti ramadhanku... heheh... Erm, taun nih raya x shopping pon, balik Ipoh Opah & Tok dah belikan Widad 7 pasang baju raya, Ona & Cik Sue dia bagi 4 pasang lagi, Cik Al & Ondak dia dah bagi sepasang, gift2 time NB dulu pun banyak lagih yg x pakai... siap ngan kasut2 dah ada, so apa lagih la nak dibeli... Aku, kalu sempat nak menjahit baju kurung Widad balik nih, tp mcm suntuk sesangat jer... Tok kat kuantan pun tunggu Widad balik jer, nak gi beli baju kurung... Tok belanja ker..? Heheh...
Balik Ipoh 2nd trip ari tuh, aku tulon mak mertuaku buat kueh raya, kalu menjadi taun depan ader lagih la projek, moga2 berjaya.. pastuh Tok Ipoh belanja walker, punya la sonok Widad dlm tuh, sekali masuk jer dah pandai gerak2.. sekatang kat umah berlari2 dia dalam walker tuh, punyer la teror...! sekarang aku dah xleh lari, nanti dia kejar sampai ke dapur... Lagih la, yg atas meja, kabinet tv tuh abis dia gapai, senang hati jer wat sepah rumah!
Ok la, sempena Aidilfitri yg berkunjung tiba nih, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin buat semua kawan2 alam maya, kawan2 yg sudi menziarahi blog aku nih! Moga Aidilfitri kali ini membawa rahmat kepada kita semua..


Ipoh 1st trip: Menyambut Ramadhan...

Ipoh 1st trip jugak

Ipoh 2nd Trip: Project Kueh Semprit & Mazola...

3 comments:

Naz Nur Nhazzla said...

salam aidilfiti utk izah n widad

ezan said...

selamat hari raya utk widad & family.... :)

Alimaz-Kembara Terasing said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin.....