Saturday, September 12, 2009

No Entry and No Kiss.!

Sekarang Widad dah tak suka mama cium, geram menengoknyer.. Ku kandung 9 bulan, tak sampai umo 8 bulan pon lagih dah aku xleh nak cium dia... isk3... apa lah salah mama..? Plak ngan aku jer dia cari psal... teman gaduh tiap2 hari... sekarang lg lah best, kalu panggil nama nyahut nyer jer bunyi, nama nak alih pandang pd mama dia nih jgn le berhajat besor... Kempunan jer nantih! Tapi antara amarah aku & papa dia, dia lebih amik serius aku nyer amarah.. ceh, mcm garang jer bunyinyer... xder la sampai amarah, cuma bising2 sket jer.. bangga la jugak, dia takot mama dr papa, kadang2 aku jeling jer dia dah x berani... Pukul anak? xderla serius lagih, gertak2 ader la.. tp semenjak dia duk main alat elektrik jer nih, terutama table fan, aku titik gak jari dia sket, amaran aku x diendahnyer... kena la ajar sket, yer tak..? sonok duk umah, hari2 melayan kerenah si anak, tp aku rindu la nak keja... cuma suami aku jer yg x izinkan lagih, bukan per aku ada utang keta ngan ptptn, tuh yg nak sesangat keja tuh... xper la, moga terbukak pintu ati dia izinkan aku keja satu hari nanti, sama2 lah doakan aku yer..

1 comment:

Naz Nur Nhazzla said...

sama macam rikazz suka sangta main kipas..tapi rikazz suka dicium..skang dia plak cium kita izah..