Thursday, January 20, 2011

Salam perkenalan... Ammar Nahdan Muzzammil...


Salam semua... lamanyer x update, xder masa la... hehe, tersangatlah bz sekarang nih, nama jer x khoje, tp khoje tiap2 ari melambak... lg teruk dr time khoje dl, buat seminggu sekali jer...


Oke la, entry kali nih utk kenalkan Ammar, dah 8bln dah anak teruna nih, xder masa nak on9 tuh la, sbb ader pwincess yg punyalah nakal sekali, mcm raksasa jer kat umah nih... punya putera raja yg tersangatlah manja, x blh ilang kejap dpn mata, mst nangih punya....


So masa saya terhad utk anak2 sahaja, disamping saya bisnes on9, tp msh terhad pd keluarga.. sbb xder masa nak buat blog, kalu rajin tekan2, picit2 la kat sini yer... nurinizzahcollections.blogspot.com, ok la balik pada cerita ank teruna sorg nih... dah duk dlm walker dah pun, hehe...

Anak saya yg kali ni betul2 bbeza dr yg sulong, dah 8 bln x mnerap2 lagih, kata org sbb lelaki, sbb bdn dia besar, doktor plak suspect kepala dia besar, entahlah... saya harap xder apa2 la... jika Widad amat berdikari & berani, tidak pd Ammar... Jika Widad amat tangkas, cekap lagi cerdas, Ammar lemah lembut dlm senyuman sahaja... sungguh pun gitu, buas tetap sama, hehe... anak2 mama kan...

play time.!

anak teruna ngah makan...

2 comments:

Lynn said...

cute bangat ;)...teringin nk anak boboi

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)